خیلی هرزه ای..


دل نوشته هایی از نفرت

بهت نمیگم آدم بی معرفتی هستی!! چون بی معرفت ها که" آدم" نیستند


.:HoMe:. | .:eMaiL:. | .:Design:. | .:Profile:.


 

 

چطوری میتونی با همه بخوابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من بالشم رو که عوض میکنم خوابم نمیبره....

 

هرزه

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرسا
ساعت14:40---19 دی 1391
من صدای عشقمو نشنوم شب خوابم نمیبره.....پاسخ:خووش ب حال عشقت مهرسا جون حتما اونم بدون تو میمیره

setare
ساعت13:00---19 دی 1391
نگران من نباش...















من آنقدر امروز و فردا های نیامده را دیده ام















که دیگر هیچ وعده ی بی سرانجامی















خواب خیال آرزوهایم را آشفته نمیکند...















یاد گرفته ام...















که از هیچ لبخندی















خیال دوست داشتن به سرم نزند...















یاد گرفته ام که...















بشنوم















به روی خودم نیاورم...















حالا فهمیده ام















که فردا هیچوقت نمی آید...!!!
پاسخ:خیلی قشنگ بود ستاره خانوم...ممنون که بهم سر زدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,| 12:25|کوروش|